reklama

Neverím

Nie, už ti neverím, neuverím nikdy viac! Pekným slovám, túžbe v očiach, dotykom trasúcich sa rúk... Narobia mi v hlave hluk.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Šťastie. Bolesť. Láska. Slzy. Vravíš, že to teba mrzí? Že ty si ten ublížený? Že to bola odplata. Moju bolesť porátaj! Kto doplatí na tie sľuby? Naivita bez konca, začiatok je v nedohľadne, nebol si súčasť môjho srdca, tvoril si celý jeho sval. Hádaš, ktorá vlastnosť padne za obeť v tej ťažkej hre? Dáva to veľa. Berie to viac. Máš priateľa. Vie ťa ovládať. Nebezpečné očarenie, zatieňujuc myšlienky, berie tvoju vlastnú vôľu. Pud silnejší ako my. Silnejší ako svet. Kde bol rozum? Kde je srdce? Nie, neverím. Tri mesiace zabúdania, celá večnosť spomínania. Nepriama úmera. Krutá, silná, nezničiteľná. Odsunutie mojich obáv. Vysvetlenie počínania, dôkaz lásky pochabý. Verila som. Odstrčila obavy. Neverím! Neverím! Neverím! Neverím! Rozdelili sme sa. Kde zmizla tá oddanosť? Do srdca sa vkradla noc. Sľúbil si, že nepríde. Že podržíš tvoje slnko kým nastane svitanie. Ale potom veľké NIE vytrhlo mi srdce z hrude. Vravíš, že to dobré bude. Že raz príde ku mne deň. K tebe prišiel. Slnko svieti. Na chodbe sa hrajú deti šťastia inou tvoreného. Neverím, že osvieti ma. Sľúbil si to. Neprišlo to. Klamal si mi. Vystrčiť ma von do zimy... Tá bolesť sa neodpúšťa. Neverím ti. Neverím ti. Neuverím nikdy viac.

Lucia Flóriánová

Lucia Flóriánová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetci nadávame, no nikto nič nemeníme. Veľké zmeny neurobia len takí obyčajní ľudia hneď na vrchu pyramídy. Ale každý môže začať svojou troškou. Nech máme aspoň základy... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu